In dit artikel lees je alles over:
Wanneer je bestelling nog niet in productie is genomen, en er nog geen betaling is ontvangen, kun je de betaalmethode wijzigen. Dit kun je heel gemakkelijk zelf regelen in jouw account:
Let op: het is niet mogelijk om de betaalmethode te wijzigen naar ‘Doorlopende machtiging’ wanneer de bestelling al is geplaatst en een bestelnummer heeft.
De gemakkelijkste manier van online betalen. Je betaalt simpelweg met je e-mailadres, waaraan je jouw bankrekening of creditcardnummer hebt gekoppeld. Voor betalingen met PayPal moet je eerst een account aanmaken op PayPal.
Ontvang je een terugbetaling? Deze ontvang je van ons op jouw PayPal-rekening.
Ontvang je een terugbetaling? Deze ontvang je van ons op jouw CreditCard-rekening.
Op zowel de orderbevestiging als de factuur staan onze bankgegevens. Vermeld altijd het ordernummer.
Houd er rekening mee dat je bestelling een dag later kan komen dan de bezorgdatum die je geselecteerd hebt. Dit komt doordat we jouw betaling handmatig moeten verwerken. We raden aan om een betaalbevestiging te mailen naar administratie@printdeal.be zodat we jouw bestelling zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Betaalgegevens | |
---|---|
Tenaamstelling | Printdeal.be bvba |
IBAN nummer | 719 4000564 26 |
Wij sturen je factuur per e-mail nadat de betaling is voltooid. Deze optie is kosteloos. Je hoeft dus niet direct te betalen. De betalingstermijn is veertien dagen.
Lukt het niet om op rekening te betalen? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of stuur een mail naar administratie@printdeal.be. Dan helpen wij je verder.