Offertes

In dit artikel lees je alles over:

  • Offerte aanvragen
  • Offerte proces
  • Offertes wijzigen
  • Offertes bekijken
  • Offertes opnieuw bestellen

Offerte aanvragen

Wanneer je naar de productpagina gaat van het product dat je wilt bestellen, selecteer je de specificaties die jij nodig hebt. Onderaan de streep verschijnt dan een tabel met een prijs en een levertijd.

Kun je jouw product niet vinden, of kun je het wel vinden maar niet met de juiste specificaties?

Voorwaarden: Je kan een offerte aanvragen wanneer de minimale offertewaarde 250 euro exclusief btw is en je een zakelijk account hebt.

Een offerte vraag je het snelst aan via deze link met een zakelijk account. Vul hier je gewenste specificaties in. Onze salesmedewerkers geven je binnen 48 uur reactie op je aanvraag. De offerte zetten zij klaar in je account waar jij hem kunt accorderen.


Offerte proces

Blij met je offerte en wil je bestellen? Kies in 'Mijn account' voor 'Mijn offertes'. Plaats hier de offerte in je winkelwagen. Daar kun je de producten verwijderen die je niet nodig hebt en eventuele extra producten toevoegen.

Een uitgebrachte offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen, maar wil je deze offerte nog wel gebruiken? Stuur dan een mail naar info@printdeal.be. Vermeld het offertenummer in je bericht.

Eén of meerdere onderdelen uit je offerte bestellen? Dat doe je zo:

  1. Log in op onze website en ga naar ‘Mijn account’.
  2. Kies vervolgens voor ‘Mijn offertes’.
  3. Klik op het winkelwagen.
  4. Vink het product aan dat je wilt. Dit product zit nu in je winkelwagen.

Offertes wijzigen

Heb je het drukwerk toch net iets anders in gedachten? Geef je wijziging door via e-mail. Doe dit door te reageren op de e-mail waarbij de offerte zit. Je krijgt dan een nieuwe, aangepaste offerte.


Offertes bekijken

Wij sturen een mail zodra wij de offerte uitgebracht hebben. Voor die tijd zie je de aanvraag nog niet terug. Onder ‘Mijn offertes’ vind je alle aan jou uitgebrachte offertes. Als je bent ingelogd zie je ze ook aan de rechterkant op je beeldscherm.


Offerte opnieuw bestellen

Is de order geplaatst vanuit een offerte? Dan kan je de order niet herhalen en moet je een nieuwe offerte aanvragen voor het product.

Terug naar Bestellen