In dit artikel lees je alles over:
Controleer de status van je bestelling via de track & trace-code. De track & trace-code ontvang je in je mailbox zodra je bestelling verzonden is.
Heb je een track en trace-code ontvangen op de dag voor de verwachte leverdatum en werkt de code niet? Dan is de vertraging opgelopen bij onze vervoerder in het sorteerproces. Werkt de track en trace na 48 uur nog steeds niet? Dan kan je even contact met ons opnemen, zodat wij een onderzoek kunnen starten.
Is de verwachte leverdatum vandaag en heb je nog geen track en trace-code ontvangen? Dan is je order vertraagd in ons productieproces. Bijvoorbeeld door een machine die een storing heeft is of materiaal dat (tijdelijk) niet op voorraad is. We proberen in dat geval de order op dezelfde werkdag nog te versturen! Je ontvangt hier automatisch een track en trace-code van. Helaas kunnen wij als verzender geen gewenste levertijd aangeven bij onze vervoerders. De vervoerder bepaalt zelf welke route ze rijden en hangen daar geen tijdvak aan vast.
De kans is groot dat je pakket nog niet gescand is. Dit gebeurt vaak in de nacht voor de bezorgdatum. Uiterlijk in de ochtend op die dag zelf. Kijk daarom goed hoe laat jouw pakket is verzonden. Is je pakket toch te laat? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Is jouw order langer dan 48 uur geleden verzonden en werkt de track & trace-code nog niet? Stuur dan een mailtje naar info@printdeal.be. Wij zoeken uit wat er aan de hand is en lossen dit snel op met je!
Je adres is niet compleet of onbekend. Neem diezelfde dag contact met ons op om een aangepast adres op te geven.
Mochten wij een melding krijgen van DHL, nemen wij contact op om te overleggen wat mag gebeuren met de order. Denk hierbij aan opnieuw aanbieden, eventueel op een ander adres, of retour laten sturen.
Is de bezorger PostNL? Via de PostNL App kun je zelf wijzigingen doorgeven. Wordt het pakket retour gezonden aan Drukwerkdeal? Wij nemen contact met je op om te overleggen of het pakket opnieuw verzonden mag worden.
Het is DHL niet gelukt het pakket bij je af te leveren. Misschien was je niet thuis of niemand aanwezig om het pakket te tekenen. Neem contact met ons op info@printdeal.be. Wij achterhalen waarom de zending deze status heeft en overleggen met je wat er met jouw pakket mag gebeuren
Excuses! Er is iets mis gegaan tijdens het vervoeren van je pakket. De vervoerder stuurt het pakket daarom retour naar ons.
DHL heeft om een handtekening gevraagd. Deze is niet elektronisch, maar op papier getekend.